Оснащення / обладнання: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом Виконання фільтра: Прямоточний фільтр Специфікація: Magnetfilter Діаметр [мм]: 10 Сторона установки: від кермового механізму до компенсаційного бака
Вид експлуатації: електро-гідравлічний Обмеження виробника: TRW За винятком виробників: KOYO/SMI Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням Замінна частина: Дотримуватись сервісної інформації: Враховувати технічні дані: SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Вид експлуатації: електро-гідравлічний Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням Обмеження виробника: TRW Замінна частина: Дотримуватись сервісної інформації: Враховувати технічні дані: SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Обмеження виробника: TRW Вид експлуатації: електро-гідравлічний Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням За винятком виробників: KOYO/SMI Замінна частина: Дотримуватись сервісної інформації: Враховувати технічні дані: SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням Обмеження виробника: TRW Вид експлуатації: електро-гідравлічний За винятком виробників: KOYO/SMI Замінна частина: Дотримуватись сервісної інформації: Враховувати технічні дані: SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Обмеження виробника: TRW Вид експлуатації: електро-гідравлічний Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кабелю, без маслопроводу Дотримуватись сервісної інформації: Замінна частина: Гальмівна динаміка / динаміка руху: для автомобілів без ESP
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням Вид експлуатації: електро-гідравлічний Для виробника кермового управління: TRW Версія: CSP73300GS Якість: GENUINE SERIES
Звернути увагу на задані величини виробника трансп.: Дотримуватись інформації з монтажу: Дотримуватись заправних обсягів системи: Нова деталь: Необхідний вимір ходової частини після встановлення: Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням Ремінний шків: без ременного шківа Вид експлуатації: електро-гідравлічний
У продажу Насос гідропідсилювача керма на інші моделі Skoda
Насос гідропідсилювача керма – важлива деталь системи керування автомобілем Skoda Fabia, що відповідає за створення необхідного тиску гідропідсилювача керма. Ця система полегшує повороти рульового колеса і дозволяє водієві легко керувати автомобілем, особливо під час паркування та руху на низьких швидкостях.
Проте, насос гідропідсилювача керма може зазнавати різних несправностей, що може негативно позначитися на комфорті та безпеці руху. Часто виникає проблема - втрата тиску в системі. Причиною може бути зношування прокладок, механічні пошкодження або неправильне використання системи гідропідсилювача керма.
Для запобігання несправностям та збільшенню терміну служби насоса гідропідсилювача керма на Skoda Fabia, рекомендується регулярна перевірка та обслуговування даної системи. Регулярна заміна масла в системі гідропідсилювача керма також допомагає запобігти зношуванню деталей та продовжити термін служби. У разі виявлення будь-яких несправностей слід звернутися до фахівців, щоб уникнути серйозних проблем та дорогого ремонту.
Вартість насоса гідропідсилювача керма на Skoda Fabia у гривнях залежить від його виробника та моделі. Зазвичай ціна на новий оригінальний насос гідропідсилювача керма становить від 5000 до 10000 гривень. Однак, вартість ремонту та заміни може змінюватись в залежності від складності робіт та сервісного центру. Для отримання точної інформації про вартість рекомендується звернутися до спеціалізованих сервісів та уточнити ціни на послуги та запасні частини.
Причини та несправності насоса гідропідсилювача керма на Skoda Fabia
Причини несправності насоса гідропідсилювача керма:
1. Зношування або пошкодження пильовиків і манжет. Пильовики та манжети запобігають потраплянню пилу та бруду всередину запчастини та захищають його від пошкоджень. Якщо вони зношені або пошкоджені, може статися витік робочої рідини та зниження ефективності роботи системи.
2. Підвищений знос підшипників. Підшипники насоса гідропідсилювача керма можуть зноситися через неправильну експлуатацію, забруднення або нестачу мастила. Зношені підшипники можуть призвести до погіршення роботи та підвищеного шуму при повороті керма.
3. Неправильний рівень робочої рідини. Якщо рівень робочої рідини в системі гідропідсилювача керма недостатній або перевищує рекомендований рівень, це може призвести до несправності та його додаткового зношування.
4. Порушення герметичності системи. Якщо в системі гідропідсилювача керма є витік робочої рідини через пошкодження шлангів, з'єднань або прокладок, насос працюватиме зі зниженою ефективністю і може вийти з ладу.
Ознаки несправності насоса гідропідсилювача керма:
1. Збільшене зусилля при повороті керма. Якщо насос гідропідсилювача керма не працює належним чином, керування автомобілем може стати скрутним.
2. Поява шуму при повороті керма. Зношені або пошкоджені підшипники можуть викликати різні шуми під час повороту керма.
3. Виявлення витоку робочої рідини під автомобілем. Якщо агрегат або система гідропідсилювача керма мають витік, робоча рідина може витікати та залишати сліди під автомобілем.
4. Підвищене коливання обертів двигуна у процесі повороту керма. Несправності насоса гідропідсилювача керма можуть спричинити коливання обертів двигуна при повороті керма.
Якщо ви помітили одну або кілька вказаних ознак несправності, рекомендується звернутися до фахівця для діагностики та проведення необхідних ремонтних робіт.
Робота гідропідсилювача керма на Skoda Fabia
Насос гідропідсилювача керма на Skoda Fabia відіграє важливу роль у забезпеченні комфортної та плавної роботи кермового управління. Він відповідає за створення тиску в системі гідропідсилювача та допомагає водієві легко та плавно повертати кермо.
Проте, насос гур може зазнавати різних поломок і несправностей. Вплив на його роботу може бути спричинений кількома причинами, серед яких найпоширеніші:
Засмічення. Потраплення сторонніх частинок та бруду може призвести до засмічення та утруднити циркуляцію гідравлічної рідини. Це може викликати підвищений його знос і його поломку.
Зношування ущільнювальних кілець. При експлуатації ГУР з течією рідини можуть траплятися пробої ущільнювальних кілець, що призводить до втрати тиску та порушення роботи кермового керування.
Перегрів. Неправильна експлуатація автомобіля, наприклад тривала робота у важких умовах або недостатній рівень рідини, може викликати перегрів запчастини, що може призвести до його поломки.
Поломка насоса гідропідсилювача керма може призвести до неправильної роботи кермового керування, яка може виявлятися такими ознаками:
Утруднення або неможливість повороту керма.
Підвищене зусилля при повороті керма.
Незвичайні шуми, наприклад скрип або скрегіт, при повороті керма.
У разі виникнення подібних симптомів, рекомендується негайно звернутися до фахівця та перевірити стан кермової системи. Ремонт або заміна насоса може бути потрібним для виправлення несправності та відновлення нормальної роботи рульового керування на Skoda Fabia.
Вартість ремонту або заміни насоса гідропідсилювача керма на Skoda Fabia може змінюватись в залежності від регіону та сервісного центру, але в середньому вона становить від 3000 до 8000 гривень.
Вартість насоса гідропідсилювача керма на Skoda Fabia
Цей компонент є важливою частиною системи кермового управління автомобіля Skoda Fabia. Правильна експлуатація та обслуговування цього елемента дозволяють забезпечити надійність роботи всього кермового механізму.
Особливості експлуатації насоса гідропідсилювача керма
Основні особливості експлуатації включають такі моменти:
Перевірка рівня робочої рідини гідропідсилювача керма повинна проводитися регулярно, оскільки недостатній рівень рідини може призвести до поломки.
Важливо стежити за якістю та станом робочої рідини. Рекомендується використовувати спеціальні гідравлічні масла, рекомендовані виробником автомобіля Skoda, щоб уникнути зношування насоса та інших деталей системи. Уникайте різких та частих поворотів кермового колеса, оскільки це створює додаткове навантаження на насос гідропідсилювача керма.
Вартість насоса гідропідсилювача керма для Skoda Fabia
Ціна насоса гідропідсилювача керма для Skoda Fabia може змінюватись в залежності від виробника та моделі автомобіля, року випуску та місця покупки комплектуючого. Приблизна вартість насоса у гривнях становить від 2000 до 8000 грн.
Рекомендується звертатися до офіційних дилерів Skoda або авторизованих сервісних центрів для придбання насоса гідропідсилювача керма, щоб бути впевненим у його якості та сумісності з конкретним автомобілем.
Важливо пам'ятати, що регулярне обслуговування та правильна експлуатація гуру допоможуть зберегти його працездатність на тривалий період часу та уникнути серйозних несправностей.
Важливі моменти під час використання насоса для Skoda Fabia
При використанні насоса гідропідсилювача керма на Skoda Fabia необхідно враховувати кілька важливих моментів:
Регулярне обслуговування: для підтримки нормальної роботи рекомендується регулярно перевіряти рівень гідравлічної рідини та при необхідності доливати або замінювати її. Також слід контролювати стан ременя приводу та його натяг.
Запобігання перегріву: насос гідропідсилювача керма працює під високим тиском, тому важливо запобігати перегріву. Не рекомендується тривале використання керма в крайніх положеннях, так як це може призвести до підвищення температури гідравлічної рідини. призвести до його поломки. Рекомендується встановлювати захисну кришку на насос і регулярно очищати систему від бруду та пилу.
Стандартна вартість насоса гідропідсилювача керма на Skoda Fabia становить близько 3500-4500 гривень, але вона може змінюватись в залежності від моделі автомобіля та регіону. Придбання якісного та надійного товару є важливою інвестицією у забезпечення безпеки та комфорту під час водіння.